Thursday, 10 March 2016

jo shaksh Quran padhta hai aur uske liye mushkil hota hai to usko duguna ajar milega




Bismillahirrahmanirrahim 

Hadith: jo shaksh Quran padhta hai aur uske liye mushkil hota hai to usko duguna ajar milega 
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✦ Al Quran: Dekho ye Quran ek naseehat hai, isliye jo chahe isko yaad rakhe, Qabil e Adab warqo mein likha hua jo buland muqam par aur paak hain, un likhne walon ki hatho mein jo buzurg aur neikokar hain (Jo kiramin barara hain)
Surah Abasa (80), 11-16

Hadith: Hazrat Aisha Radi Allahu Anha se rivayat hai ki Rasool-Allah Sallallahu Alaihi wasallam ne farmaya jo shakhs Quran padhta hai aur usko padhne mein mahir ho wo shakhs aise likhne wale (farishto) ke saath hoga jo buzurg aur nekokar (Kiramin-Bararah) hain aur jo shaksh Quran padhta hai aur uske liye mushkil hota hai to usko duguna ajar milega
Jamia Tirmizi, Jild 2,813-Sahih

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✦ अल क़ुरान: देखो ये क़ुरान एक नसीहत है, इसलिए जो चाहे इसको याद रखे, क़ाबिल ए अदब वर्क़ो में लिखा हुआ जो बुलंद मुक़ाम पर और पाक हैं, उन लिखने वालों की हाथो में जो बुज़ुर्ग और नेकोकार हैं (जो किरामिन बरारा हैं)
सुरह अबसा (80), 11-16

✦ रसूल-अल्लाह सलअल्लाहू अलैही वसल्लम ने फरमाया जो शख्स क़ुरान पढ़ता है और उसको पढ़ने में माहिर हो वो शख्स ऐसे लिखने वाले (फरिश्तों) के साथ होगा जो बुज़ुर्ग और नेकोकार (जो किरामिन बरारा हैं) हैं और जो शख्स क़ुरान पढ़ता है और उसके लिए मुश्किल होता है तो उसको दुगुना अजर मिलेगा
जाम़िया तिरमिज़ी, जिल्द 2, 813 – सही 

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✦ Al Quran: Nay, (do not do like this); indeed it (this Qur'an) is an admonition. 
So whoever wills, let him pay attention to it.(It is) in Records held (greatly) in honour (Al-Lauh Al-Mahfuz), Exalted (in dignity), purified, In the hands of scribes (angels).Honourable and obedient.(kiramin barara)
Surah Abasa (80), 11-16

✦ Hadith: Narrated Aishah Radi Allahu Anhu that the Messenger of Allah Sallallahu Alaihi wasallam said: "The one who recites the Qur'an and he is proficient with it, then he is with the noble and blessed Angels (Kiramin-Bararah), and the one who recites it And it is hard for him then he gets two rewards.
Jamia Tirmizi, Book 42, 2904-Sahih

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